Hét Nationaal Intranetsymposium

Teams live event 23 november 2021

Ik meld me aan voor Hét Nationaal Intranetsymposium op 23 november 2021

Nadat je alle gegevens hebt ingevuld en op ‘Inschrijven’ hebt geklikt, verschijnt de volgende mededeling: ‘Hartelijk dank voor je aanmelding voor het Nationaal Intranetsymposium 2021'.

Factuur en meer info

Je ontvangt een factuur vóór of na afloop van het event. De factuur wordt gemaild naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij 'gegevens organisatie' in het formulier hierboven. Extra gegevens zoals 'kostenplaats' kun je kwijt in het opmerkingenvak van het formulier. Heb je een kortingscode ontvangen of heb je vragen/opmerkingen? Dat kun je ook kwijt in dit vak. Kosten voor deelname aan het symposium en info over het programma vind je op de homepage van dit event.

Annuleringsvoorwaarden

Je kunt per e-mail annuleren tot vier weken (28 dagen) voor aanvang van de bijeenkomst. Annulering is in dit geval kosteloos. Wanneer je binnen twee tot vier weken voor aanvang je inschrijving annuleert, wordt 50 procent van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Als je de inschrijving annuleert na het verstrijken van de annuleringstermijn (dus binnen twee weken voor aanvang van de bijeenkomst), wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Je kunt je natuurlijk altijd laten vervangen door een collega. Neem hiervoor contact op met Communicatiebureau De Walvis.

Privacyverklaring

Wij stellen je persoonlijke gegevens niet aan derden ter beschikking. Ook sponsors van deze bijeenkomst ontvangen geen persoonsgegevens van deelnemers. Meer info over privacy vind je op deze pagina.