Nationaal Congres

Online Verbinding

18 april 2023

Aanmelden met vroegboekkorting >>

Er wordt nog gewerkt aan deze website. De info hieronder gaat deels over het online congres dat in 2022 heeft plaatsgevonden. Op 18 april 2023 is de volgende editie van dit congres. Live op locatie in Bunnik. Het event duurt van 9.00 tot 16.15.

Nationaal Congres Online Verbinding

Veel organisaties vragen zich af hoe ze digitale middelen kunnen inzetten om medewerkers te ondersteunen. Denk aan een sociaal intranet, digitale werkplek of online tools voor bijvoorbeeld onboarding. Daarbij draait het niet om de technologie op zich. Het gaat erom dat de technologische mogelijkheden aansluiten bij de medewerkers. We moeten daarom meer aandacht besteden aan de zachte kant en HR. Hoe zorgen we ervoor dat mensen blij zijn in hun werk en bij de organisatie willen blijven? Het congres op 18 april 2023 draait om zaken die op dit moment actueel zijn. Daarom komen ook onderwerpen zoals hybride werken, digital employee experience en employee engagement aan bod.

Zes redenen om erbij te zijn

Praktijkgericht en actueel

Sprekers gaan in op de praktijk. Hybride werken en andere gevolgen van corona spelen dus een belangrijke rol.

Eerlijke verhalen

In de praktijkcases vertellen organisaties niet alleen wat goed gaat maar ook wat beter kan.

Veel keuzemogelijkheden

Bepaal tijdens de dag welke sessies je wilt bezoeken.

Laatste trends

Maak kennis met de laatste ontwikkelingen op gebied van de digitale werkplek, intranet, tools voor hybride werken en meer.

Compact programma

Online events vergen meer concentratie dan gewone bijeenkomsten. Daarom duurt het congres 4 uur en niet een hele dag.

Geen doorverkoop van persoonsgegevens

Naderhand word je dus niet ongevraagd gebeld of gemaild door sponsors etc.

Voor wie

Professionals die betrokken zijn bij het intranet, de digitale werkplek of andere vormen van online verbinding. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om communicatieadviseurs, HR-managers en IT’ers.

Sprekers

Klik op de foto voor meer info

Alex van Schooten

organisator en dagvoorzitter >>

Met zijn bedrijf Communicatiebureau De Walvis organiseert Alex events op gebied van intranet en andere vormen van online verbinding. Dit bedrijf is zelfstandig en dus niet gelieerd aan een softwareleverancier. Sinds 2013 heeft Alex al 30 (!) bijeenkomsten georganiseerd. Een voorbeeld is Hét Nationaal Intranetsymposium. Dit symposium was in 2021 online en trok toen ongeveer 120 deelnemers.

Peter Haan

directeur adviesbureau Evolve >>

Evolve is gespecialiseerd in het verbinden van medewerkers via interne sociale media en doet dat al 6 jaar voor ruim 100 opdrachtgevers. Peter voerde projecten uit voor o.a. het ministerie van Economische Zaken, de provincie Overijssel, gemeente Rotterdam, BAM, KPN, TNO, SNS REAAL, Philips en Ziggo. Daarnaast geeft hij regelmatig inspiratiesessies voor senior management en directie.

Christiaan Lustig

onafhankelijk strateeg digitale werkomgeving >>

Christiaan helpt organisaties bij het verbeteren van hun interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking. Christiaan werkt voor opdrachtgevers in onder meer zorg en welzijn, onderwijs en (semi)overheid. Voorbeelden: A&O Fonds Provincies, Alliander (energienetwerkbeheerder) en gemeente Rotterdam.

Jean Pierre Martens

managing partner Mixit >>

Mixit is een digital workplace bureau. Het motto: ‘iedereen verdient een altijd passende digitale werkplek’. Het bureau zorgt ervoor dat mensen makkelijk met hun digitale omgeving kunnen werken zodat zij én hun organisatie er beter van worden. Mixit adviseert, ontwerpt en begeleidt de verandering die hierbij komt kijken. Klanten zijn o.a. de Volksbank, gemeente Amsterdam, Vebego en Rivas Zorggroep.

Bram Koster

consultant adviesbureau Evolve >>

Evolve adviseert al 10 jaar organisaties over en ondersteunt bij de inzet van interne digitale media. Het levert daarbij diensten op het vlak van strategie, projectmanagement, adoptie en (content)creatie. Als senior consultant heeft Bram o.a. opdrachten uitgevoerd voor De Haagse Hogeschool, BNNVARA, KMPG, de Universiteit van Amsterdam, het CBR, de IND, Maastricht University en de Rabobank.

Evelyn Bot

communicatieadviseur De Fryske Marren >>

De Friese fusiegemeente telt 52.000 inwoners en 700 medewerkers. In maart 2021 ging het sociaal intranet live. “Het intranet is ontwikkeld vanuit de vraag van de gebruiker”, zegt Evelyn. “Niet vanuit Communicatie of de directie. We hebben goed onderzocht waar het nieuwe platform aan moet voldoen. Daar plukken we nu de vruchten van.”

Kim van der Wegen

consultant digital media bij adviesbureau Evolve >>

Evolve is gespecialiseerd in het verbinden van medewerkers via interne sociale media. Kim voerde opdrachten uit op gebied van adoptie en contentcreatie. Zo was ze bij Zorggroep Charim verantwoordelijk voor het adoptietraject van hun nieuwe sociale intranet en digitale werkplek. Bij opdrachtgevers zoals Unigarant en PostNL houdt Kim zich bezig met contentstrategieën en informatiearchitectuur.

Niels van Buren

directeur/eigenaar Swink >>

Het digitale bureau Swink levert diensten op gebied van digitale toegankelijkheid aan organisaties in de publieke sector en gezondheidszorg. Het werk wordt uitgevoerd door buitengewone medewerkers; zij hebben bijna allemaal en vorm van autisme. Hun autisme wordt gezien als een kwaliteit die matcht met de dienstverlening.

Koen Wemmenhove

communicatieadviseur Present ouderenzorg en thuiszorg >>

Present heeft woonzorgcentra op vijf locaties in de Alblasserwaard en Vijfheerenlanden, net onder Utrecht. Daarnaast verleent de organisatie thuiszorg en verhuurt ze appartementen. Van de ongeveer zeshonderd medewerkers is zo’n 90 procent zorgverlener. De rest zit op kantoor, staat in de keuken of maakt schoon. Vlak voor de coronaperiode ging de digitale werkplek live.

Roos Huisman

communicatiemedewerker Dimence Groep >>

De Dimence Groep biedt geestelijke gezondheidszorg, welzijn en maatschappelijke dienstverlening dicht bij de cliënt. De groep bestaat uit zeven stichtingen in Deventer, Zwolle en Almelo. De organisatie telt bijna drieduizend medewerkers die actief zijn in ongeveer 85 locaties. Ruim drie kwart van de personeelsleden werkt als zorgmedewerker.

Charlotte Postmus

communicatieadviseur bij Twente Milieu >>

Twente Milieu is afvalinzamelaar en beheerder van de openbare ruimte in Twente. Het hoofdkantoor staat in Enschede en het heeft locaties in Almelo, Borne, Hengelo, Haaksbergen en Oldenzaal. De organisatie verzorgt het afvalbeheer en de taken in de openbare ruimte voor negen gemeenten in de regio. Twente Milieu telt ruim 370 medewerkers. Het overgrote deel is werkzaam in een uitvoerende functie.

Philip Bekkers

manager informatisering bij Twente Milieu >>

Twente Milieu is afvalinzamelaar en beheerder van de openbare ruimte in Twente. Het hoofdkantoor staat in Enschede en het heeft locaties in Almelo, Borne, Hengelo, Haaksbergen en Oldenzaal. De organisatie verzorgt het afvalbeheer en de taken in de openbare ruimte voor negen gemeenten in de regio. Twente Milieu telt ruim 370 medewerkers. Het overgrote deel is werkzaam in een uitvoerende functie.

Nathalie de Weert

communicatieadviseur online Amarant >>

Amarant is de grootste zorgverlener voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of hersenletsel in Noord-Brabant. Op de vierhonderd locaties zijn ruim vijfduizend medewerkers en 1.800 vrijwilligers actief.

Joyce Gielen

projectmanager Land van Horne >>

Land van Horne heeft acht (woon)zorgcentra en kleinschalige woonvoorzieningen in Limburg en een breed dienstenpakket. Dit varieert van verpleging en verzorging tot thuiszorg en van revalidatie tot behandeling en dagactiviteiten. De organisatie telt 2.600 medewerkers en 1.200 vrijwilligers.

Margo Mulder

marketing en communicatie Friesland Lease >>

Friesland Lease is een leasemaatschappij die die verschillende mobiliteitsoplossing aanbiedt. De organisatie telt zo’n negentig medewerkers; de meesten van hen zijn werkzaam op kantoor. Vorig jaar ging het nieuwe intranet live. Dit platform is geïntegreerd in Microsoft 365.

René Jansen

directeur Winkwaves >>

Winkwaves maakt Harmonics: het flexibel meegroeiende communicatieplatform voor sociaal intranet, kenniscommunities en als strategisch instrument voor organisatieontwikkeling. Het motto: it's more than a tool, it's a mindset. Daarom maakt Winkwaves veel werk van een goede begeleidingsaanpak om meer mensen meer mee te laten doen. Dit doen zij in cocreatie met klanten. Sinds 2006.

Arthur Turksma

intranet strategist Iris Intranet >>

Iris Intranet mag zich al meer dan 10 jaar rekenen tot de meest gerenommeerde intranetleveranciers van Nederland en België. Ruim 120 organisaties in branches als zorg en welzijn, overheid, onderwijs, industrie, zakelijke dienstverlening en non-profit werken met Iris. Benieuwd wat Iris voor jouw organisatie kan betekenen? Laten we kennismaken!

Mark Grasmayer

product evangelist Workspace 365 >>

Workspace 365 is een digitale werkplek die zich automatisch aanpast op jouw rol en omgeving: alle applicaties, informatie, intranet en communicatie.

Anthony Schlundt Bodien

Consultant Office Productivity bij OGD >>

OGD levert ict-diensten op het gebied van infrastructuur, end-user management en softwareontwikkeling. Dat doen we in de vorm van outsourcing, projecten, advies en ict-professionals.

Jaap Linssen

medeoprichter adviesbureau OrangeTrail >>

OrangeTrail begeleidt bedrijven bij de inzet van sociaal intranet en andere tools. Klanten zijn toonaangevende bedrijven zoals Booking.com, Nestlé, Heineken, Bol.com, Ahold en ING. Jaap Linssen, directeur van OrangeTrail, heeft ruime ervaring als spreker in binnen- en buitenland. Hij is gespecialiseerd in adoptie van interne sociale media zoals sociaal intranet en helpt organisaties om deze middelen productief in te zetten.

Chris Couenberg

medeoprichter en -eigenaar Adoptics >>

Chris is consultant en adoptiespecialist met focus op digitaal samenwerken. Met zijn ruime ervaring op gebied van samenwerken en technische kennis op gebied van diverse applicaties, adviseert en ondersteunt hij bedrijven die de overgang maken naar een moderne werkplek. Vanuit Adoptics helpt hij projectteams en medewerkers als adviseur, trainer en coach om leuker en makkelijker te werken in de digitale wereld.

Ilonka Ouwendijk

manager marketing & communicatie Pieter van Foreest

Pieter van Foreest is een zorgorganisatie in Zuid-Holland met ruim 3400 medewerkers. Zij bieden zorg en ondersteuning aan senioren in 25 locaties en bij mensen thuis. December 2020 is het sociaal intranet gelanceerd. Het platform speelt een belangrijke rol in de informatievoorziening over corona.

Doreen Borneman

medeoprichter en -eigenaar Adoptics >>

Doreen is adviseur, trainer en coach met een focus op interne communicatie en digitaal samenwerken. Bij Rijn IJssel is ze verantwoordelijk voor (de adoptie van) het sociaal intranet. Deze onderwijsinstelling won 2018 de Intra.NET Award voor de succesvolle manier waarop het sociaal intranet is geïntroduceerd. Vanuit Adoptics ondersteunt ze hierin nu ook andere organisaties met als doel makkelijk (samen)werken in een digitale wereld.

Maria Farag

consultant interne sociale media bij Evolve >>

Vanuit adviesbureau Evolve vertaalt Maria strategie naar praktijk door mensen (online) te verbinden. Voor verschillende opdrachtgevers ondersteunt ze de online dialoog met communitymanagement, trainingen of strategietrajecten. Zodat organisaties hun doelen behalen, en het eigen (dagelijkse) werk makkelijker, beter, leuker wordt.

Roeland Loosen

communicatieadviseur gemeente Arnhem >>

De gemeente Arnhem telt ruim 160.000 inwoners. Er werken ongeveer 1050 ambtenaren. Sinds eind 2020 organiseert de gemeente online uitzendingen. De meeste richten zich op het eigen personeel. Er zijn al zo’n honderd (!) afleveringen geweest. De online programma’s worden goed bekeken.

Manon van Velzen

communicatieadviseur gemeente Delft >>

De gemeente telt ruim 100.000 inwoners. Er werken ongeveer duizend mensen. Voor de gemeente is hybride werken een speerpunt. Daarbij gaat het om bijvoorbeeld aanpassingen in de kantoorruimte en scholing voor medewerkers.

Bart Jacobs

senior communicatieadviseur Havenbedrijf Rotterdam >>

De haven van Rotterdam is het grootste haven- en industriecomplex van Europa. Het Havenbedrijf Rotterdam zorgt voor duurzame ontwikkeling, beheer en exploitatie van de haven en het handhaven van de vlotte en veilige afhandeling van de scheepvaart. De organisatie telt ruim 1200 medewerkers. Ongeveer een derde zorgt voor veiligheid en zo’n twee derde werkt op kantoor.

Susanna van Breugel

communicatieadviseur Havenbedrijf Rotterdam >>

De haven van Rotterdam is het grootste haven- en industriecomplex van Europa. Het Havenbedrijf Rotterdam zorgt voor duurzame ontwikkeling, beheer en exploitatie van de haven en het handhaven van de vlotte en veilige afhandeling van de scheepvaart. De organisatie telt ruim 1200 medewerkers. Ongeveer een derde zorgt voor veiligheid en zo’n twee derde werkt op kantoor.

Programma


8.45

Ontvangst en registratie

9.20

Welkom door dagvoorzitter Alex van Schooten

9.35

Keynote presentatie

De presentatie wordt verzorgd door consultant Arjan Nataraj van adviesbureau Mixit. Meer info volgt.

10.10

Breakout-ronde

De presentatie wordt verzorgd door consultant Janine Dumont. Meer info volgt.

De presentatie wordt verzorgd door Pleun Luijkx, consultant bij adviesbureau Mixit.

10.55

Korte pauze

11.10

Breakout-ronde

11.25

Digital employee experience (of DEX) biedt een raamwerk om bij digitalisering de behoeften en verwachtingen van medewerkers voorop te zetten. Deze sessie wordt verzorgd door consultant Christiaan Lustig. Hij schreef het eerste Nederlandstalige boek over dit thema. Meer info volgt.

Deze sessie wordt verzorgd door Peter Haan, directeur van adviesbureau Evolve. Meer info volgt.

11.40

Korte pauze

11.55

Breakout-ronde

Meer info volgt.

Een persona is een fictief personage dat model staat voor de doelgroep. In verschillende organisaties gebruikt men persona’s om beter te kunnen bepalen wat wél en niet relevant is voor het intranet. In deze sessie leer je hoe je persona’s kunt opstellen. En hoe je ze inzet om je platform te verbeteren. Meer info volgt.

Gaat een nieuw intranet live dan is er vaak veel geld en tijd om medewerkers enthousiast te maken voor het platform. Na de livegang is de situatie helaas vaak anders. Communicatieprofessionals hebben nauwelijks tijd om ervoor te zorgen dat het intranet inspeelt op de behoefte van de medewerkers. Gevolg: het gebruik neemt af. Hoe pak je adoptie aan bij een platform dat al enige tijd draait? Dat hoor je van adviseur Kim van der Wegen van adviesbureau Adoptics. Ze geeft praktijkgerichte tips die je op een eenvoudige manier kunt toepassen en die weinig tijd kosten.

De sessie richt zich op professionals die betrokken zijn bij een platform dat minimaal één jaar live is.

12.35

Netwerklunch

13.10

Breakout ronde

Meten is weten. In deze sessie leer je hoe je statistieken kunt inzetten om een volgende stap met je intranet te zetten.  Daarbij kijken we eerst naar de doelstellingen van je organisatie en je platform. Vervolgens legt Nina Brugman, commercieel directeur van internetbureau Swink, uit hoe je kunt meten of deze doelen daadwerkelijk behaald worden. Ze geeft aan welke data hierbij wél en niet relevant zijn. Zo blijken bezoekersaantallen minder belangrijk dan veel mensen denken. Tijdens deze workshop word je echt aan het werk gezet. Aan het eind van de sessie heb je de eerste aanzet voor een document dat jou kan helpen bij de doorontwikkeling van je platform.

13.55

Breakout ronde

Working Out Loud op sociaal intranet creëert de grootste waarde voor een sociaal intranet. Dat blijkt het het  Praktijkonderzoek Sociaal intranet 2022 dat leverancier Winkwaves heeft uitgevoerd. Deze manier van werken vraagt dat het intranet midden in de organisatie wordt gezet als instrument om communicatiever te worden en te groeien.

Hoe pak je dat aan, Working Out Loud op sociaal intranet? In deze sessie geeft René Jansen, directeur van Winkwaves tips hoe je op deze manier effectiever én energieker samen kunt werken.

14.40

Informatiemarkt

15.45

Slotsessies

16.15

Korte afsluiting door dagvoorzitter Alex van Schooten

16.25

Borrel, fris en hapjes

Wie nemen deel?

Bij de vorige editie van dit event in 2022 waren er 144 deelnemers. Zij zijn werkzaam bij onder andere:

  • ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Spor
  • Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek
  • GVB (openbaar vervoer)
  • ORO (zorg)
  • MBO Amersfoort
  • Brocacef (farmaceutische industrie)
  • ROC Midden Nederland
  • Zon MW (subsidie zorgonderzoek)
  • QuaRijn (wonen, zorg en welzijn)
  • De Lange Wei (zorg)
  • Reinier Haga Medisch Diagnostisch Centrum
  • Graafschap College
  • De Haagse Hogeschool
  • Alzheimer Nederland
  • Pieter van Foreest (wonen, zorg en welzijn)
  • ziekenhuis Tergooi MC
  • Lister ggz
  • Vista College (ROC)
  • Prinses Máxima Centrum (kinderoncologie)
  • Verhoek Europe (logistiek dienstverlener)
  • gemeente Amsterdam
  • IJsselland Ziekenhuis
  • HVO Querido (zorg)
  • gemeente Maasgouw
  • Tactus Verslavingszorg
  • Verhoek Beheer BV
  • Immigratie en Naturalisatiedienst
  • Nationaal Coördinator Groningen
  • Openbaar Onderwijs Groningen
  • ROC Denthe College
  • Staatstoezicht op de Mijnen
  • gemeente Texel
  • Drenthe College
  • Hogeschool Van Hall Larenstein
  • Kooi Trading
  • Sherpa (zorginstelling)
  • Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat
  • Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek
  • MBO Amersfoort
  • DLL (leaseconcern)
  • Medisch Centrum Leeuwarden
  • Aeres vmbo en mbo
  • PZC Dordrecht (zorg)
  • DCMR Milieudienst Rijnmond
  • Accare (ggz)
  • Teva Pharmaceuticals (farmaceutische industrie)
  • Dialyse Centrum Groningen
  • gemeente Venlo
  • Wageningen University & Research
  • GGD Brabant-Zuidoost
  • Universiteit Utrecht
  • Achmea (verzekeraar)
  • Veiligheidsregio Fryslan
  • De Waalboog (zorg)
  • Zorgorganisatie Norschoten
  • Gasunie
  • Pieter van Foreest (zorg)
  • gemeente Leiden
  • AmbulanceZorg Limburg-Noord
  • Fivoor (zorg)
  • Aventus (ROC)
  • De Hoop (GGZ)
  • DeSeizoenen (zorg)
  • Mijzo (zorg)
  • Neboplus (zorg)
  • GGZ Rivierduinen
  • Alzheimer Nederland
  • Bibliotheek Kennemerwaard
  • ROC Nijmegen
  • APPM (consultancy)
  • Omgevingsdienst Brabant Noord
  • Caparis (sociaal werkbedrijf)
  • Brocacef (farmaceutische industrie )
  • Dierenbescherming
  • HAS Hogeschool
  • Zorgparners Midden-Holland
  • DCMR Milieudienst Rijnmond
  • SVRZ (ouderenzorg)
  • Rensa Family Company (installatiemateriaal)
  • provincie Drenthe
  • A.S. Watson (detailhandel)
  • Bibliotheek Kennemerwaard
  • ROC Nijmegen
  • Zorgwaard

”Inspirerende middag”

Alex van Schooten van Communicatiebureau De Walvis heeft sinds 2020 zes online events georganiseerd over intranet en andere vormen van online verbinding. Wat vonden de deelnemers?

 

Eveline van der Hek, strategic advisor Gasunie: “Dank je voor het zeer interessante programma dat je ons hebt aangeboden. Vooraf had ik een lichte ‘zorg’ dat de sponsors mogelijk een promo-praatje zouden houden. Die zorg was gebaseerd op ervaringen bij andere congressen. Niks bleek minder waar. Groot compliment daarvoor!”

 

Linda van Maanen, pr & communicatie bij zorginstelling Neboplus: “Kijk terug op een zeer leerzame en informatieve dag, leuk. Graag tot volgend jaar.”

 

Bart Meuffels, community coach bij de Raad voor de Kinderbescherming: “Jouw enthousiasme en initiatief is wederom toe te juichen Alex: bij deze! Chapeau. De techniek liet ons niet in de steek en het schakelen tussen de breakouts ging goed.”

 

Melanie van Spronsen – Valize, communicatieadviseur corporate communicatie bij het Centraal Bureau voor de Statistiek: “Bedankt voor weer een leerzame middag. Kon helaas niet alles bijwonen, maar genoeg ideeën opgedaan.”

 

Bianca Zincken, adviseur online landschap bij ziekenhuis Amsterdam UMC: “Nogmaals dank voor de leerzame dag.”

 

Nienke Hubers, communicatieadviseur bij zorginstelling Marga Klompé: “Ik vind dat je het superknap hebt georganiseerd. Het ene sloot inhoudelijk meer bij mijn interesses aan dan het andere. Maar, dat houd je toch altijd.”

 

Joyce Visser, communicatieadviseur bij Tactus Verslavingszorg: “Bedankt voor de inspirerende middag.”

 

Hermien Levels, communicatiemedewerker Ambulancezorg Limburg-Noord: “Super initiatief! Hopelijk volgen er meer…”

 

Peter Heuseveldt, klantcommunicatieadviseur UWV: “Onder de indruk dat het zo goed lukte om sessie bij te wonen, te wisselen etc. De haperende techniek die sommige deelnemers meldden lag vlgs mij aan de thuissituatie en niet bij jullie. Chapeau.”

Feedback op jouw intranet?

Als je dat wilt – dit is niet verplicht – kun je tijdens het onderdeel ‘Intranet Informatiemarkt’ het platform van je organisatie via je laptop aan deelnemers tonen. Da’s interessant voor hen en jij krijgt feedback van vakgenoten. Wil je liever terugkoppeling van een expert? Ook dat is mogelijk. Enkele experts die een presentatie verzorgen, geven deelnemers feedback over hun intranet. Belangstelling? Geef dat dan aan in het opmerkingenvak van het inschrijfformulier. Maximaal 3 deelnemers kunnen hier gebruik van maken. Vergeet niet een laptop of tablet mee te nemen om het intranet te tonen.

De Walvis organiseert dit event en meer

Het Nationaal Congres Online verbinding wordt georganiseerd door Communicatiebureau De Walvis. Sinds 2013 heeft dit bureau al 30 bijeenkomsten georganiseerd over intranet en de digital workplace. Sinds 2020 zijn alle events online. Een voorbeeld is Hét Nationaal Intranetsymposium dat zo’n 120 deelnemers trok. De Walvis is onafhankelijk en niet gelieerd aan een softwareleverancier. Wil je op de hoogte blijven van de komende events? Meld je dan via een e-mail aan voor de mailinglist.

Microsoft Teams

We gebruiken bij dit event Microsoft Teams. Dit communicatieplatform is onderdeel van Microsoft Office en wordt veel gebruikt door allerlei organisaties. Je ontvangt van ons een link waarmee je kunt inloggen. Bij onze eerdere events bleek dat Teams een prima en gebruiksvriendelijk platform is. Loop je desondanks tegen technische problemen op? Schakel dan de mensen van onze helpdesk in. Dat kan de dag van tevoren of tijdens het event. Zij helpen je graag en snel.
Privacy en veiligheid zijn voor ons belangrijk. Daarom gebruiken we bijvoorbeeld geen Zoom of ander platform dat gekoppeld wordt aan Zoom. Vanwege veiligheid mogen vele organisaties overigens geen Zoom gebruiken.

Aanmelden met vroegboekkorting voor het event op 18 april 2023

Profiteer tot en met 28 maart van 75 euro vroegboekkorting. Je betaalt dan slechts 370 euro per persoon.

Staffelkorting plus vroegboekkorting

Al vanaf twee personen kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting.
– 2 of 3 personen betalen per persoon nu slechts 298 euro
– Meer dan 3 personen betalen per persoon nu slechts 270 euro

Goed om te weten: je gegevens worden niet doorgespeeld aan sponsors of andere partijen.
Deze organisaties gaan je dus niet ongevraagd mailen of bellen.

Aanmelden »

Sponsors